Posts

Showing posts from 2018

Cara Order Vivix Shaklee,Promosi meletop Beli 6 Botol Percuma 1 Botol.

Image
Vivix promosi suatu dunia menantinya oleh setiap peminat tegar yang memang tahu akan kebaikan vivix yang tengah berhantu ini,Vivix promosi anda beli 6 botol vivix dan anda akan dapat 1 botol lagi secara percuma ingat ye PERCUMA tau..

Berduyun-duyan orang yang akan merebut peluang ini apabila tiba waktu promosi ini
Hubungi cik azza dengan segera jika anda tidak mahu melepaskan peluang dan nikmati sendiri bagaimana vivix akan menghantui hidup anda.

www.wasap.my/601132045363

Bulan Ogos bulan kemerdekaan dimana untuk peminat vivix yang selama ini hanya membaca sahaja,hanya memerhatikan sahaja cik azza buka peluang keemasan ini untuk hangpa nak cuba kehebatan vivix ini yang memang tiada tandingan lagi,Peminat tegar vivix yang memang setia sekarang peluang anda membuat Pembelian vivix Beli 6 Botol dan anda akan dapat lagi 1 Botol Percuma.


Klik Dibawah untuk membuat Pembelian secara Online kami:


Tawaran ini hanya berjalan sehingga Ogos 2018 sahaja dan jika anda tanya bila lagi Promosi vivix sepert…

PENGEDAR SHAKLEE PULAU PINANG DAN MENTOR BISNES ANDA.

Image
Pengedar Shaklee Malaysia & Mentor Bisnes Anda. Pengedar Shaklee Bukit Mertajam Paling Top.
============================= Mentor Bisnes Online Shaklee. Admin Dunia Cantik.
Top Vivix Shaklee/Pengedar Shaklee Aktif 2018.
Bersama-sama dengan cik azza kumpulan Pengedar Shaklee serta Pengedar Vivix Terbaik Malaysia.
Insyallah cik azza akan membantu mengenai cara-cara pengambilan vivix serta produk shaklee mengikut cara yang betul dengan dibantu Pakar Nutrisi Shaklee.
Jika anda berada dikawasan yang berdekatan dengan Cik azza anda boleh terus menghubungi cik azza atau wasap untuk lebih cepat balas dan dibantu dengan secepat mungkin.
Berpengalaman dalam mengunakan Produk Shaklee Sejak dari tahun 2012,Bermula dengan anak yang menghidapi Sembelit yang teruk.
Jika anda mencari : SET KEHAMILAN SHAKLEE. SET BERPANTANG SHAKLEE. SET KURUS SHAKLEE SET DETOX  VIVIX SHAKLEE.

Dan lain-lain Produk Shaklee anda boleh terus menghubungi cik azza dengan segera,kita kira sampai jadi nah.
Area berhampiran cik azza BUKIT M…

MACAM MANA KULIT WAJAH SAYA PULIH DARI 'SERANGAN' JERAWAT

Image
Assalamualaikum.. Saya yaya. Saya nak kongsikan testimoni saya sendiri tentang masalah jerawat yang telah 'menyerang' saya tahun lepas. Dan saya bersyukur sangat² sebab shaklee banyak sangat membantu memulihkan dengan cepat. 
.

Sebelum tu nak bagi tahu, kulit saya memang tak ada masalah jerawat ni. pernah jerawat dulu pun masa sekolah. itu pun tak berapa teruk sangat. 

Masa bulan jun 2017 kulit saya dah menampakkan jerawat² pasir. Silapnya bila saya pakai nutriwhite tanpa toner. saya hanya pakai pencuci, makeup remover dan nightcream je. baru saya tahu betapa pentingnya toner ni. memang best sangat pakai nutriwhite ni. memang dia bersihkan sampai kedalam pori tau. tapi sebab bila dah cuci tak 'tutup' dengan toner so kulit tu macam terdedah dengan bakteria. ni bukan sebab nutriwhite tau tapi sebab lepas habis saya pakai nutriwhite. Masa pakai nutriwhite tu hanya keluar jerawat pasir tapi mati balik dah jerawat tu. masih ok lagi.
.

lepas tu saya dah gabra sebab nutriwhite hab…

ANAK SEMBUH PENYAKIT TANGAN ,KAKI,DAN MULUT(HFMD) TANPA UBAT.

Image
Assalamualaikum,

Saya nak share pengalaman handle anak alami HFMD baru-baru ni. Mulanya dari kakaknya di tadika, tetapi si kakaknya tak lah seteruk adik yang duduk di rumah ni. Tak terfikir pula HFMD akan berjangkit pada adiknya, jadi saya just tumpu pada kakaknya.
.

Satu pagi tu, sambil-sambil sapu lotion Herbal Blend pada tapak tangan kakaknya, terpandang la kaki adiknya yang dah mula ada tompok-tompok merah, tangan pun dah mula naik sikit-sikit. Lepas balik kerja, keadaan adik bertambah teruk bila tapak tangan, kaki dan mulutnya dah mula ada gelembung – gelembung air.
.

Pada mulanya kami syak hanya demam campak, tapi bila tengok badannya tak ada sangat gelembung air tu. Untuk kepastian kami pun terus bawa ke klinik, dan doktor sahkan memang HFMD. Kami hanya dapatkan ubat titis dalam mulut sahaja kerana nak cuba dengan Shaklee dahulu.
.

Malam tu juga, saya bekalkan Aleesha Nutriferon 1 sachet dan sapukan lotion Herbal blend sebelum tidur. Alhamdulillah malam tu dia tidur tanpa gangguan.
.



Un…

Senggugut Punca Awal Susah Mengandung.Atasi Segera Sebelum Terlambat.

Image
Hari ini ramai dikalangan wanita mahupun anak gadis memandang remeh apabila berkaitan dengan sengugut,mereka mengambil jalan mudah dengan mengunakan pengambilan ubat tahan sakit,minuman bergas,serta makanan yang tajam,ini semuanya apabila ditanya 
"Kenapa minum air gas ketika sengugut"?Nak bagi period keluar cepat. "Kenapa sanggup tahan sakit sengugut'?Tak apa sebab dah biasa setiap bulan macam ini. Hampir setiap bulan sanggup menahan sengugut?
Tahu atau tidak jika kita mengalami sengugut,sukar hamil,kerap keguguran itu berkemungkinan anda mengalami atau tanda Endometriosis,Bila sebut je bahasa sains ramai yang tidak mengambil peduli tetapi sedar atau tidak penyakit ini telah menyerang ramai dikalangan wanita.
Jika tidak dirawat dari awal dan menjadi semakin teruk anda mungkin akan menjalani PEMBEDAHAN BUANG RAHIM.seronok ke?
Endometriosis ini adalah merupakan tisu-tisu dari darah Haid(Endometrium)yang akan tumbuh dikawasan luar rahim.Manakala adenomyosis pula merupakan t…

Atasi Penyakit Tangan Kaki Dan Mulut (HFMD) Sebelum Maut.

Image
Beberapa minggu ini kita digemparkan dengan berita penutupan beberapa buah taska dan juga tadika dimalaysia akibat jangkitan HFMD ataupun Penyakit Tangan,Kaki dan juga mulut.Tidak ada dalam kalangan ibu bapa yang sanggup melihat anak masing-masing sakit kan?Hati hanya allah je tahu bagaimana perasaan kita bila anak merengek sentiasa kerana kurang sihat terutamanya hati seorang ibu.


Penyakit tangan, kaki dan mulut juga dikenali sebagai Hand, Foot and Mouth Disease (HFMD) adalah penyakit yang sering berjangkit dalam kalangan kanak-kanak disebabkan jangkitan virus daripada kumpulan enterovirus. Ia merebak melalui sentuhan secara langsung dengan air liur, cecair hidung, cecair lepuh (blister) dan najis pesakit. Ia juga boleh merebak melalui sentuhan pada permukaan objek atau alatan permainan yang tercemar dengan virus ini.
Penyakit ini boleh menjangkiti sesiapa saja terutama kanak-kanak bawah umur lima tahun. Jangkitan ini biasanya disebabkan amalan kebersihan diri kurang baik dan pendedaha…