Skip to main content

Posts

PROMO SHAKLEE APRIL 2020

PROMO SHAKLEE APRIL 2020.

Promo Shaklee Untuk April Edisi Ramadan..
Dah Ready ke nak puasa nie? 😍
Nak harga lagi lagi lagi murah jom sembang dengan cik azza 📱01132045363
Recent posts

JUS HILANGKAN JERAGAT DAN JERAWAT DENGAN MUDAH.

1. Vivix shaklee sangat tinggi dengan antioksidan. Antioksidan ini yang membantu mengawal lebihan radikal bebas dalam badan.
Kena tahu ya yang jeragat sebenarnya kesan radang/inflamasi pada kulit akibat radikal bebas. Radikal bebas apabila terlalu banyak menyebabkan melanin (pigmen gelap) terhasil tidak normal. Melanin menjadi terlalu banyak hingga belakunya jeragat.

Dan jeragat akan menjadi makin teruk dan menebal apabila sering terdedak kepada cahaya matahari.
2. Resveratrol yang terdapat di dalam Vivix Shaklee ini juga telah diuji 95% ia dapat menghalang kerosakan sel yang menyebabkan jeragat berlaku. Ia bertindak dengan cara meneutralkan kesan sinar UV pada kulit.
3. Vivix shaklee membantu membaiki sel-sel di dalam badan termasuk sel kulit.
Jeragat juga sebenarnya tanda sel-sel kulit kita mula rosak dan penanda awal penuaan kulit sudah berlaku.
Vivix mengandungi campuran polifenol dan resveratrol yang 13 kali ganda lagi berkesan untuk melawan kerosakan sel-sel dan melawan penuaan pa…

Bagaimana wanita ini hamil selepas mengamalkan Set Kehamilan Shaklee

TESTIMONI 4 : SHIMA ZAINAL
HAMIL ANAK PERTAMA SELEPAS DUA BULAN AMALKAN SUPPLEMEN SHAKLEE Seperti pasangan suami isteri yang lain, kehadiran zuriat adalah sangat dinanti-nantikan selepas berkahwin. Begitu juga dengan saya, Noor Hasyimah, dan suami, Mohd Syarikin. Kami bernikah pada Disember 2011. 3 tahun kami menanti, sebelum dikurniakan anak pertama kami. Macam-macam dugaan kami lalui dan tempuhi bersama. Pelbagai usaha kami lakukan supaya saya dapat hamil. Semoga perkongsian kami ini dapat memberi inspirasi dan motivasi serta semangat pada mereka yang sedang berusaha untuk hamil seperti kami dahulu. Ini cerita kami. .
Sebenarnya di awal usia pernikahan kami, saya disahkan hamil. Iaitu seawal bulan kedua pernikahan. Seperti pasangan lain, kami tidak menyangka sebegini cepat saya akan hamil. Namun bersyukur dan gembira dengan amanah yang Allah berikan ini. Saya tidak mengalami sebarang morning sickness. Tidak muntah-muntah, loya. Tiada masalah masa tu.  .
Namun, apabila masuk minggu …

WANITA INI BUKAN HANYA BERJAYA TURUNKAN BERAT BADAN MALAH MEMILIKI KULIT YANG BEBAS JERAWAT.

TESTIMONI 42 : RIZATULRISHAH MOHD SHAHARUDDIN


Alhamdulillah. Itulah ayat pertama yang dapat diungkap apabila bertanyakan bagaimana kehidupan saya dengan Shaklee. Syukur dengan nikmatNYa kerana asbab dengan bertemankan Shaklee saya dapat menikmati kesan yang baik dan sangat mempengaruhi kehidupan kini.


Saya Rizatulrishah bt. Mohd Shaharuddin seorang isteri berumur 44 tahun merupakan seorang ibu kepada 3 anak perempuan comel yang berbagai peringkat usia dari umur 13thn, 3thn dan 1thn 7 bulan. Kehadiran permata hati ini memerlukan saya memiliki kecergasan dari segi mental dan fizikal yang sihat untuk menjadi ibu atau ummi yang hebat untuk mereka serta mengimbangi kehidupan seharian mereka yang sentiasa cergas serta masih menyusukan anak ketiga.


Jika saya lemah, cepat letih, tidak bertenaga bagaimana saya perlu menjaga mereka di samping kerjaya hakiki saya yang juga memerlukan komitmen yang tinggi. Dari situlah saya belajar tentang produk Shaklee yang dapat membantu saya dalam mendapatkan k…

KENAPA MATA SEMBAP?HILANGKAN MATA SEMBAB DALAM 7 HARI.

Penyebab mata sembab atau bengkak ketika bangun hari ini ada kaitan dengan kesihatan badan kita.
1. PENGAMBILAN GARAM YANG BERLEBIHAN
Kebanyakan pengambilan garam boleh menyebabkan edema atau pembengkakan di dalam badan. Jika badan kelebihan garam dan kekurangan cairan, maka badan akan mempertahankan diri supaya terhindar dari dehidrasi. Akibatnya mata jadi sembab.
Makanan berpengawet dan makanan segera biasanya mengandungi sodium atau geram yang tinggi. Jika kita menyedari pengambilan garam kita agak berlebihan, cuba imbanginya dengan memperbanyakkan minum air masak.
2. PENGAMBILAN KARBOHIDRAT YANG BANYAK
Sekiranya bangun tidur mata sembab, cuba ingatkan kembali apakah sebelum ini kita banyak mengambil makanan berkarbohidrat? Makanan dengan kandungan karbohidrat yang tinggi boleh menyebabkan tindak balas insulin dan retensi sodium berlebihanan. Semakin banyak sodium yang ada dalam badan, semakin banyak pula pengumpulan cairan di dalamnya.
3. KEKURANGAN PROTEIN
Badan bengkak mungkin berpun…

KELEBIHAN PEPERMINT GINGERPLUS TERUTAMA IBU HAMIL.

Biasa kalau perut banyak angin, kita minum teh halia untuk keluarkan angin dari badan kan. Inilah khasiat produk shaklee ni. Ia membantu pencernaan dengan merangsang pengaliran cecair pencernaan semulajadi. Kandungan bahan bahan seperti herba asli pudina, halia, jintam hitam dan jintan manis memberikan rasa nyaman dan melegakan ketidakselesaan perut.

PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE?
Kebaikan peppermint Ginger plus..
✔Melegakkan senak perut ✔Membantu penghadaman ✔Membantu masalah masuk darat atau laut 

✔Melegakkan gastrik Dan pedih ulu hati ✔Melegakkan mual atau loya ketika mengandung ✔Membuang angin dalam badan . SIAPAKAH YANG MEMERLUKKAN PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE? . ✔Wanita hamil yang mempunyai masalah loya dan morning sickness ✔Mereka yang gemar mengembara dan sering mengalami mabuk laut/darat ✔Mereka yang mengalami masalah pencernaan/sembelit ✔Mereka yang mengalami ulu hati ✔Mereka yang selalu mengalami gastrik dan angin dalam badan..

Cara mudah untuk dapatkan Pepermint Ginger Plus Sebotol

ATASI GASTRIK HANYA DENGAN 3 PRODUK.

Gastrik yang sering dipandang remeh dianggap akan hilang begitu sahaja..
Lambat makan Gastrik
Salah Makan Gastrik
Tidur tak lena,mandi tak basah,makan tak kenyang2 aduh seksanya gastrik mcm org angau bercinta..
Sekali terkena jangan ingat akan hilang ia akan datang berkali kali lagi sekali kena memang mendapat seksa dia.Ubat doktor dah cuba,farmasi berkali2 masuk namun masih sama..JADI APA PENYELESAINNYA??
Set Gastrik dari Shaklee jawapannya. Set Gastrik Shaklee dah complete dan lengkap, bagi bantu perut kita selesa, angin keluar dari badan, meneutralkan balik kandungan asid dalam perut.
ESP (Energy Soy Protein) Iaitu protein berasaskan soya sangat bagus untuk pesakit gastrik. Kerana kacang soya mempunyai tahap pH iaitu kealkaliannya yang tinggi dan ia sesuai untuk meneutralkan perut yang berasid disebabkan asid hidroklorik. ESP juga bertindak sebagai untuk mengantikan sel-sel yang telah terhakis dan digantikan dengan sel-sel yang baru.
Ostematrix Mengapa pesakit gastrik perlu mengambil su…