Skip to main content

RAHSIA WANITA KEMBALI DARA.

Lamanya cik azza biarkan perkongsian hati cik azza nie bersawang,malam ini cik azza nak sangat bercerita mengenai alfafa,walaupun tahu sebut je alfafa ramai yang tahu kan.

Alfafa merupakan antara produk yang cik azza amalkan untuk memperbanyakan susu badan bersama-sama dengan ESP.Walaupun dalam hati cik azza ada niat lain.(nak kurus la konon..hahahah)


Namun jauh juga disudut hati cik azza tengah fikir anak dah masuk 2 orang usia perkahwinan dah masuk 8 tahun agaknya bagaimana kan dalaman cik azza kan 

bila orang tengok muka,

"muka cik azza elok pakai apa"?
"Tengok awak berkerja macam bertenaga je kan awak amalkan apa"?

semua soalan ini kita boleh jawab,tetapi bila masuk episod dalam kelambu hanya kita dan suami sahaja tahu kan.

Hehehe ingat lagi selepas melahirkan anak ke dua  cik hubby tanya awat ayang lain macam je?ada makan apa2 ke..Macam tak bersalin je pun.

Aduh merah muka habis beb..Tak terus jawab hanya tersenyum je.

Alhamdulilah selain menjaga perut suami hubungan intim pun kena jaga juga kan.

Jangan la fikir kalau dah sayang tak akan tinggal kita,cuma ingat satu je tinggal ke tidak ke belakang kira,yang pasti jaga kesihatan kita.

Alfafa bukan sahaja mengeratkan dan mengembalikan hubungan intim suami isteri tetapi banyak lagi kelebihan dia antaranya mengatasi masalah keputihan wanita ,keputihan terjadi sebab ada bakteria kat kawasan tu, ia juga dikenali sebagai white candida. Keputihan juga boleh terjadi sebab kita makan terlalu banyak benda putih seperti roti putih, tepung,  gula putih.

Tak rimas ke keputihan berketul-ketul asyik kena pakai dan tukar pantyliner setiap masa,ada yang spender sampai terkoyak wei sebab keputihan.

Memang la dalaman orang tak nampak tapi tak rimas ke?tak gatal ke?Kalau yang belum berkahwin tak risau ke susah hamil sebab keputihan,dan jika anda sudah berkahwin bagaimana nak atasi semua masalah ini depan suami..Busuk weiiii..

Dengan alfafa yang  mengandungi Vitamin K. Vitamin K inilah yang berperanan untuk membantu bakteria baik untuk membunuh bakteria jahat yang menghasilkan keputihan tu. Jangan tak tahu, tubuh kita ada bakteria baik, dan bakteria jahat.

Bukan hanya wanita lelaki juga boleh mengamalkan alfafa,kerana alfafa juga bagus untuk menurunkan berat badan,kolestrol,kencing manis,resdung dan banyak lagi.

Jika anda berminat dengan Alfafa Shaklee boleh hubungi cik azza:-

01132045363
FB Page : Dunia Cantik

Comments