NUTRIWHITE SHAKLEE KECANTIKAN MILIK ANDA

ASSALAMUALAIKUM SAHABAT SEMUA..




Zaman sekarang ramai anak-anak muda terpengaruh dengan iklan-iklan yang terdapat dalam media sosial,terlalu banyak produk-produk pada zaman sekarang namun sedar atau tidak pengunaan yang terlalu taksud mengundang padah pada diri sendiri.

Pada masa sekarang ramai yang ingin  menjaga kulit namun tanpa mereka sedari kandungan produk yang digunakan mengundang padah dan akhirnya mereka kalah dan tersungkur dalam lambakan produk yang mereka sendiri guna.

Jom tengok apa yang azza boleh bantu sahabat semua dalam penjagaan dan penggunaan SET KECANTIKAN KULIT,azza pasti sangat ramai sahabat diluar sana mengimpikan kulit yang cantik,tanpa jeragat,tanpa jerawat,blackhead,dan licin.

Pertama sekali dalam apa jua pemilihan produk sahabat harus tahu masalah kulit yang kamu hadapi,



Dah dapat ketahui masalah sahabat semua????

Kulit kita berbeza-beza, ada yang berminyak, kering atau kombinasi keduanya. Jadi penting untuk kita tahu kulit kita ni jenis yang mana.

Kulit Normal: menunjukkan tiada kesan minyak atau kulit kering menggelupas. Ini adalah idaman setiap wanita!
Kulit Berminyak: terdapat kesan minyak pada tisu. Biasanya orang yang mempunyai kulit berminyak mempunyai liang pori yang besar dan muka sentiasa berkilat.
Kulit Kering: Terdapat kesan kulit menggeupas atau kering. Kulit jenis ini memerlukan pelembap yang sesuai.
Kulit Kombinasi: Gabungan ketiga-tiga diatas. Selalunya berminyak dikawasan T-Zone dan kering dibahagian lain.



SEDEKAHKAN SEDIKIT DUIT KITA UNTUK KULIT KITA

Dah cuba bermacam-macam produk nama tidak berkesan,namun perlu di ingatkan belilah produk yang SELAMAT,BEBAS BAHAN KIMIA bak kata pepatah biar lambat asalkan apa kita guna selamat untuk kita,semua ini bagi mengelakan KULIT ROSAK, LIANG PORI TERBUKA dan paling penting MERBAHAYAKAN KESIHATAN.




CUCI MUKA 2 KALI SEHARI
Pada masa sekarang ramai dari kalangan sahabat semua malas hendak mencuci muka,JANGAN AMALAN SEMUA INI ,untuk kesihatan muka yang baik seharusnya cucilah muka sahabat sebanyak 2 kali sehari(tak susah eh) untuk sahabat juga kan.
cucilah muka dengan lembut tanpa mengasari kulit kita kan,maksud azza jangan la mengosok mengunakan kain yang kasar cukuplah dengan mengunakan tangan kita sahaja kerana kulit kita terlalu sensitif
Cuci muka dengan bersih 2 kali sehari. Ini sangat penting terutama bagi yang mempunyai kulit berminyak dan pori yang besar.
Gunakan pelembap selepas mencuci muka. Ketika mencuci, semua kekotoran dan minyak termasuk minyak asli dimuka dibersihkan. Jadi, kulit memerlukan sesuatu untuk kekal hidrat. pastikan anda menggunakan pelembap yang sesuai.
 Semua ini adalah petua untuk penjagaan kulit sahabat semua ye..JANGAN LUPA.

OK sekarang azza hendak menerangkan kelebihan NUTRIWHITE SET:-
SET NUTRIWHITE dihasilkan tanpa mengunakan bahan2 terlarang atau lebih tepat lagi bebas dari bahan kimia dan cukup selamat untuk kulit dan penjagaan kulit anda.
KELEBIHAHAN DAN KESAN NUTRIWHITE KEPADA ANDA ADALAH:-
1)MENBERIKAN KESELESAAN PADA KULIT
2)KULIT MAKIN CERAH DAN MENGURANGKAN MASALAH PIGMENTASI
3)MELEMBAPKAN KULIT DAN MEMELIHARA KULIT DARI ROSAK
4)MENEGANGKAN DAN MENYEGARKAN KULIT MUKA
5)MEMBUANG TOKSIN

MINUM AIR YANG BANYAK
Air adalah bahan yang tersangat diperoleh dalam masa sekarang,antara mahu tau tidak kita harus minum air yang mencukupi untuk badan kita,amalkan pengambilan sebanyak/sekurang kurangnya 8 gelas sehari atau secara mudahnya 25kg berat anda= 1liter air (Pandai2 la kira nah,hehe)
Selain daripada itu pemakanan yang seimbang juga amat dititik beratkan jika  anda inginkan kulit yang diidamkan semua orang

SENAMAN ATAU URUTAN MUKA
Azza  juga sentiasa mengamalkan senaman atau urutan muka,tak perlu berlari duduk sambil2 santai pun boleh buat,JANGAN MALAS,JANGAN MENGELUH JIKA ADA IMPIAN.
Semua tips mudah kan hanya pelukan keyakinan dan usaha untuk berjaya kan

TESTIMONI KECANTIKAN
vitamin c + esp

FOAMING CLEANSER+ESP+VIT C+ GARLIC COMPLEX 

FOAMING CLEANSER + VITA E + VITA C

JADI APA PILIHAN ANDA SEKARANG SELAIN NITRIWHITE?




AZZA
ID 1217675
azl1za@yahoo.com
IG:-cintahati_shaklee
FB:-sutera azyra
Blog:-Azzaazyra.blogspot.com




Comments

Popular posts from this blog

PERLU KE UJIAN PAP SMEAR UNTUK WANITA ? ATAU SAJA UNTUK MENAKUTKAN.

TANDA BATU MERIYAN JATUH-CIK AZZA POT PET.

RAWAT DEMAM DENGGI-CIK AZZA POT PET.