SEKSANYA!!!Sembelit ketika Berpantang


SEMBELIT!!!! agak-agak la kan ada ke ibu-ibu berpantang jarang mengalami masalah sembelit,boleh dikatakan majoriti ibu-ibu berpantang akan mengalami masalah sembelit termasuk lah saya sendiri..Sembelit masa dalam pantang buatkan rasa takut dan fobia, baru je nak teruskan hajat terus terbantut sebab fikirkan masalah sembelit yang akan ditanggung nanti kan..yang paling teruk ada ibu-ibu terfikir tak nak bersalin lagi...JANGAN!!!!!!


Bila sebut je masalah sembelit nie teringat waktu melahirkan NIFAIL RIZQIN dulu 2012,saya terpaksa mengangung kesakitan jahitan dan juga sembelit,ditambah lagi anak saya terpaksa ditahan di wad selama 20 hari...setiap hari saya berjalan kaki dari bilik 1(bilik ibu-ibu) ke bilik 4(Bilik anak-anak istimewa)..Ya allah hanya dia je tahu macam mana saya menanggung sorang-sorang.
Bayangkan dalam keadaan macam itu saya terpaksa kuatkan mental dan fizikal..SERIAU KAN???
Dengan takut jahitan terbuka,,Lama jugak saya menanggung kesakitan sehingga saya mengalami sembelit darah,walaupun tak banyak tapi mau berejam dalam "BILIK AJAIB"
Terfikir juga memang serik nak beranak lagi.


Sehingga anak saya berusia 2 tahun saya masih mengalami benda yang sama sembelit,hanya yang pernah mengalaminya yang akan merasai apa yang saya rasai..fffuhhhhhh..SEKSA KOT....

Sampailah satu hari itu masa kawan suruh saya cuba OSTERMATRIK,saya mencuba ostematrik 4 biji setiap malam sebelum saya tidur selama beberapa hari ,bukan nak bohong la sembelit saya hilang terus tetapi beransur baik dengan perlahan-lahan kiranya masalah saya sedikit sebanyak semakin hilang dan dapat diatasi,sehingga sekarang saya masih mengamalkan ostematrik untuk membantu melancarkan sembelit yang saya alami..insyallah.
Bagi anda yang memang mengalami masalah sembelit ketika berpantang ataupun sembelit semasa hamil, saya sarankan amalkanlah ostematrix 4 biji sebelum tidur untuk membantu proses pembuangan anda menjadi lebih lancar dan selesa.

Testimoni 1


Testimoni 2
             











Baik lah ibu-ibu semua, ibu-ibu dah tahu apa pilihan terbaik sekarang kan jom hubungi azza untuk tahu lebih detail lagi jom

AZZA
ID 1217675
azl1za@yahoo.com
IG:-cintahati_shaklee
FB:-sutera azyra
Blog:-Azzaazyra.blogspot.com



Previous
Next Post »