Degilnya kahak-CIK AZZA POT PET

Batuk,batuk,batuk degilnya nak hilang kan..Sebagai ibu bapa mesti la kita risau kan,jangan cakap kanak-kanak kita sebagai orang dewasa pun tidak tahan kalau mengalami selsema dan kahak kan..perit sangat2.
Bila terjadi dekat anak kecik ya allah sedihnya tengok mereka,hanya tahu merengek sahaja,luluh hati seorang ibu..


Terdapat banyak cara nak hilangkan batuk kahak anak,dan setiap anak bukan sama kan..macam nifail alhamdulilah kalau bagi suppliment mesti dia kan minum..siap cakap
"ami eeemmm dapnya"hihihi
ada juga anak yang susah nak telan kan..kena la paksa lepas tu apa lagi semua muntah balik..ruginya.
alhamdulilah sejak azza bagi nifail Omega Guard dia semakin aktif dan sihat ditambah lagi dengan dia sebagai anak istimewa azza tak nak dia mudah terkena penyakit..lebih baik cegah dari terus melarat kan..

my hero

Kalau setakat kahak sahaja ok lagi..dia tambah pulak dengan deman,selsema,berhingus..mula la ummi risau..nie bukan setakat 3 serangkai nie dah berangkai2..Rasanya sebagai ibu tak ada yang sanggup tengok anak sakit macam nie kan..seksa pulak rasanya..

Tahu tak yang paling azza risau kalau penyakit nie berjangkit kepada penyakit lain pulak sebab kahak yang terkumpul dalam peparu dah jadi semakin pekat. Malah lebih teruk jika dijangkiti kuman, bakteria atau virus. Bila dah pekat, lagi susah nak keluar. Pada tahap sebegini kalau dibawa untuk dapatkan rawatan, biasanya doktor akan buat rawatan sedut kahak..

Jom azza kongsi apa yang azza buat tanpa berjumpa doktor terlebih dahulu
azza bagi OMEGA GUARD..Kenapa azza bagi omega guard...(Persoalan sebab question mark rosak..hihihi)
Mengapa Omega Guard berkesan hilangkan batuk berkahak pada kanak-kanak.
  • Secara semulajadi bersifat anti-keradangan. Batuk menyebabkan keradangan terhadap peparu.
  • Tingkatkan sistem imun dan kesihatan peparu.
  • Mencairkan kahak




Mesti tengah fikir kan macam mana nak bagi anak makan omega yang kapsul besar tu kan

Bukannya susah jom tengok macam mana nak senangkan ibu bapa semua
  • Cucuk dan titiskan ke dalam susu.
  • Cucuk dan campur dalam makanan kegemaran seperti sup dan bubur nasi.
*tapi kena ingat tau jangan la campur masa makanan tengah panas sebab omega guard boleh hilang jika campur dalam suhu yang terlampau tinggi.

Selain kahak omega bagus dalam mengatasi masalah selsema dengan kahak degil dia juga bagus dalam meningkatkan kecergasan otak dan lebih fokus..

Tapi omega guard sesuai untuk anak yang 1 tahun keatas,untuk bayi jom azza kongsi tips sedikit.

1)Sedut

Tips yang paling cepat dan berkesan adalah sedut sendiri,buat apa nak geli anak kita kan

2)Guna teknik tepuk bayi

Kena pastikan bayi dalam posisi meniarap dan letakkan bantal dibawah perut,pastikan bantal tidak terlampau tebal kemudian condongkan sedikit posisi bantal dengan kedudukan kepala dibawah dan kaki diatas,pastikan kaki bayi lurus tau..
tepuk dalam lebih kurang 15 minit kemudian beralih kekiri dan kanan bayi pula,tujuan menepuk adalah untuk melonggar kahak didalam paru-paru.Biasanya bayi akan batuk atau bersin dan seterusnya kahak akan keluar dalam bentuk muntah.


Tingkatkan sistem imun anak anda dan hilangkan batuk berkahak dan selsema pada anak-anak anda hari ini dengan Omega Guard. Pastikan anda memilih Omega Guard kerana ia adalah 99% minyak ikan dan tidak dicampur dengan minyak organ dalaman haiwan seperti hati. Anak-anak kita adalah masa depan kita..Berikanlah hanya yang terbaik untuk mereka.

*kalau ada petua tradisional boleh la kongsi melalui komen tau.






Ingin dapatkan suppliment yang sesuai untuk anda dan keluarga anda..

Boleh terus whatsapp cik azza.
01132045363

Boleh cari cik azza di:
FB:-Sutera azyra
IG:- Cintahati_shaklee

Cik azza COD sekitar Bukit Mertajam,Bandar perda
Cik azza juga membuat Penghantaran seluruh Malaysia.
Jangan lupa cari cik azza ye..


Comments

Popular posts from this blog

PERLU KE UJIAN PAP SMEAR UNTUK WANITA ? ATAU SAJA UNTUK MENAKUTKAN.

TANDA BATU MERIYAN JATUH-CIK AZZA POT PET.

RAWAT DEMAM DENGGI-CIK AZZA POT PET.