KENAPA MASIH BERFIKIR,HERBAL BLEND KRIM AJAIB.-CIK AZZA POT PET

SHAKLEE: TERIMA KASIH HERBAL BLEND .

Tahu kenapa azza tiba-tiba cakap terima kasih pada krim ajib nie,sebab dia banyak bantu azza tiap kali nifail kena gigit nyamuk ,gatal-gatal atau pun luka-luka kecil..

Setiap kali balik kampung cik hubby akan cakap bawak balik krim tak..sebab nifail bila kena gigit nyamuk belum sampai 1 minit terus bengkak je kulit dia,kalau cikit-cikit tak kisah sangat,mau satu badan kadang2..nyamuk pun minat sangat dengan kulit nifail..hehehehe..

Jangan cakap anak je mak bapak semua guna..kira macam krim harian la..
alhamdulilah setiap kali sapu kesan bengkak akan hilang,tak ada bekas nak garu-garu.memang azza tak nafikan sejak guna herbal blend nifail jarang ada bekas-bekas parut akibat digigit nyamuk ke,ruam ke..memang best sangat lah.


Kegunaan herbal blend Shaklee

  1. Membantu merawat eczema dan gatal-gatal gigitan serangga
  2. Melembutkan kulit yang kasar (di kawasan lutut dan tangan/siku)
  3. Memperbaiki kulit pecah (contohnya tumit kaki)
  4. Menghilangkan parut termasuk demam campak dan chickenpox
  5. Melembabkan bibir yang kering
  6. Menghilangkan ruam susu bayi
  7. Menghilangkan ruam pada bayi (di bawah leher dan pelipat)
  8. Menyelesaikan masalah kulit gatal-gatal
  9. Losyen kegunaan harian
  10. Baik untuk demam (disapu pada seluruh badan dan kandungan ‘sage’ yang ada dalam herbal blend membantu menurunkan suhu badan)
  11. Menghilangkan selulit dan bagus untuk memecahkan lemak
  12. Membuang angin pada perut bagi memberi keselesaan pada perut and


TESTIMONI HERBAL BLEND 1




TESTIMONI HERBAL BLEND 2



APA KATA MEREKA








Benda paling terharu bila azza guna herbal blend adalah tiap kali sapu pada kulit suami sebab kulit dia sentitif dengan matahari maksudnya tak boleh berpeluh ,dan juga  corn terlampau lama..
setiap kali balik kerja azza akan sapu pada tangan,kaki dan badan,suami kulit jadi lembap je..

Walaupun azza tak dapat tolong dia beli produk mahal cukup lah azza dapat kurangkan sakit dia  dari tergaru-garu kan..sedih sangat-sangat.
memang rugi sangat-sangat kalau tak sediakan herbal blend nie..harga jangan cakap la murah gila.


Harga Herbal Blend Shaklee

Harga satu tiub Herbal Blend ni hanyalah RM 30.00 sahaja untuk 113 gram. Jom kita tukar krim dari bahan kimia kepada bahan semulajadi selamat untuk seisi keluarga kita kan.

Ingin dapatkan suppliment yang sesuai untuk anda dan keluarga anda..

Boleh terus whatsapp cik azza.
01132045363

Boleh cari cik azza di:
FB:-Sutera azyra
IG:- Cintahati_shaklee

Cik azza COD sekitar 
Bukit Mertajam,
Bukit Minyak
Bandar perda
Hospital KPJ Penang.

Cik azza juga membuat Penghantaran seluruh Malaysia.
Jangan lupa cari cik azza ye..





Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

PERLU KE UJIAN PAP SMEAR UNTUK WANITA ? ATAU SAJA UNTUK MENAKUTKAN.

TANDA BATU MERIYAN JATUH-CIK AZZA POT PET.

RAWAT DEMAM DENGGI-CIK AZZA POT PET.