MANA DATANGNYA KEKUATAN IBU HAMIL..-CIK AZZA POT PET

Jumpa azza lagi ye..saja ja rindu nak bersembang dengan sahabat2 semua..Maklum la company dah start bagi cuti 2 minggu untuk azza..KENAPA
nak tunggu baby lahir la...hehehe
alhamdulilah azza dah 38 minggu dah..rasa berdebar pulak..ye la nifail pun dah 4 tahun 6 bulan dah,tahun depan nak sekolah dah..sekejap je rasanya. 

Ramai mengeluh alahai penatnya bila mengandung nak buat kerja apa pun asyik penat je..tambah dengan alahan lagi penat jangan cakap la...
Ada juga yang cakap anak pertama biasa lah,
Masalahnya anak 2,3,4,5,6,7 pun sama je..hahahaha..bila suami balik tengok alahai serabut,serabai je..Aduh kesian cik hubby kan..


azza bukan apa saja je sebab azza sendiri tengah hamil anak ke dua,Berusahalah untuk yang terbaik jangan layan je..Kuatkan semangat,kuatkan fizikal dan mental..sekurang kurangnya bangun,berjalan serta buat la kerja-kerja yang ringan...jangan asyik tidur je nanti badan jadi sembap je..Tapi kalau dah memang tak mampu ada apa perlu kita buat kan..
sebab setiap orang lain-lain kan..semua itu ujian dan dugaan dari yang esa..
azza faham perempuan nie selagi boleh bangun dia kan bangun buat semua kerja..

Apa yang selalu amalkan untuk sentiasa bertenaga,sebab azza berkerja,balik rumah kadang2 azza kena masak,nak mengemas nak layan kerenah anak lagi semua itu perlukan tenaga kan..



KELEBIHAN ESP UNTUK IBU HAMIL
  1. Membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah
  2. Memberi tenaga berpanjangan kepada si ibu
  3. Memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
  4. Membantu perkembangan fetus
  5. Membantu mengatasi masalah loya atau angin kerana dapat memberi rasa kenyang lebih lama
  6. Membantu menjadikan kulit bayi yang bakal dilahirkan halus, cantik dan kurang sensitif.

kelebihan lain...

  • Untuk mereka yang inginkan Awet Muda.
  • Sesuai untuk mengurangkan kedutan di muka
  • Membaiki masalah pigmentasi
  • Membekalkan tenaga
  • Membaiki memori
  • Baik untuk kesihatan prostat
  • Mengurangkan kesan parut
  • Membina otot,kuku dan rambut yang sihat
  • Mencegah Insomnia
  • Merendahkan paras kolestrol
  • Menguatkan rahim
  • Mencegah migrain
  • Menguruskan badan
  • Menambahkan berat badan


azza perasan bukan setakat bertenaga ramai yang bandingkan azza dengan kawan yang mengandung lain,muka berseri-seri,bertenaga sentiasa tersenyum je..alhamdulilah.
  1. Untuk bantu penyerapan zat besi yang lebih baik
  2. Membantu ibu hamil yang selsema dan demam pulih lebih cepat
  3. Membantu ibu hamil memelihara kecantikan kulit sepanjang kehamilan
  4. Meningkatkan imuniti sistem pertahanan badan ibu hamil
  5. Membantu membina kolagen semulajadi(Pengambilan konsisten membantu mengurangkan kesan stretchmark ketika hamil)
  6. Untuk memperbaiki simptom pendarahan dan pemulihan luka
  7. Menghapuskan radikal bebas yang menyerang sel (Penyebab jeragat dan pigmentasi ketika hamil)


Kenapa azza kongsi semua ini,sebab azza nak kita ibu hamil sentiasa kuat dan bertenaga..insyallah sama-sama kita membantu.
Jika ada yang berminat untuk menguatkan tenaga dengan ESP+ Vitamin C boleh terus hubungi azza..Disamping menambah suppliment yang lain insyallah azza bantu selagi terdaya..amin.



Ingin dapatkan suppliment yang sesuai untuk anda dan keluarga anda..

Boleh terus whatsapp cik azza.
01132045363

Boleh cari cik azza di:
FB:-Sutera azyra
IG:- Cintahati_shaklee

Cik azza COD sekitar
  • Bukit Mertajam,
  • Bandar perda,
  • Bukit Minyak
  • Hospital KPJ
Cik azza juga membuat Penghantaran seluruh Malaysia.
Jangan lupa cari cik azza ye..




Comments

  1. Siapa lagi nak bantu kita kalau bukan diri kita sendiri..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PERLU KE UJIAN PAP SMEAR UNTUK WANITA ? ATAU SAJA UNTUK MENAKUTKAN.

TANDA BATU MERIYAN JATUH-CIK AZZA POT PET.

RAWAT DEMAM DENGGI-CIK AZZA POT PET.