Skip to main content

DERITA MIGRAIN 11 TAHUN HILANG SELEPAS MENGAMALKAN INI.


Image result for migraine


DERITA MIGRAIN SEJAK UMUR 18 TAHUN KINI TIADA LAGI
.

Assalamulaikum..
Saya Nurul Atikah berumur 29 tahun dan sudah berkahwin.

Disini saya nak kongsikan sikit pengalaman saya macam mana bermulanya sakit kepala atau migrain yang teruk.
.

Saya bermula sakit kepala atau migrain ketika berusia 18 tahun. Ketika itu minggu akhir suai kenal pelajar baru di Politeknik Merlimau Melaka. Malam sebelum habis program kepala saya semakin sakit. Sakit yang teramat sangat. Menangis tu jangan cakap la. Menahan sakit.. Huhuhuhu
.

Sampai la saya serah diri pada urusetia program. Saya kata saya dah tak tahan sakit kepala minta mereka hantarkan ke klinik yang berdekatan. Jam 11 malam saya di bawa ke klinik.
.

Tiba di klinik doktor mulakan rawatan dan pelbagai soalan doktor tanya. Doktor tanya "Bila kena panas kepala sakit tak?"

Iya kepala saya sakit dan banyak lagi la soalan dari doktor.Nampaklah doktor tulis itu ini sebagai rekod.
.

Akhirnya doktor kata saya ada migrain, "Apa doktor? Saya ada migrain? Kenapa boleh macam tu doktor? Saya sakit kepala biasa saja"
.

Doktor ketawakan saya dengan soalan bertubi-tubi. Saya punya takut tu macam apa. Macam penyakit yang serius je.. hihihi
.

Jadi bermula dari situ ubat sakit kepala kena sentiasa bawa tidak kira ke mana sekali pun. Jika ubat tertinggal perlu ada Panadol dalam beg tangan.

Terdetik dalam hati sampai bila nak bergantung pada ubat ni. Errmmm...
.

Mula cari itu ini di farmasi tapi tidak serasi. Malah lagi sakit kepala ni bila minum air Nescafe. Jangan cakap la. Boleh demam tau bila tahan sakit.
.

Ketika berusia 25 tahun saya kenal Shaklee dan bermula episod mencuba B-Complex dan Ostematrix.
.

Waauuuu teruja terus. Sebab bila saya ambil B-Complex dan Ostematrix sakit kepala tu nak datang pun segan. Segar sentiasa.
.

Alhamdulillah saya tak perlu bergantung kepada painkiller dan Panadol lagi.

Kalau sakit kepala datang pun saya mmg cepat ambil b complek dan ostematrik rehat kejap alhamdulillah makin berkurang dan tak melarat seperti sebelum ini.
.

Kenapa saya ambil Bcomplex dan Ostematrix?

1. Mengekalkan tekanan darah normal
2. Membantu mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang
3. Meningkatkan fungsi otak
4. Mengurangkan sistem kemurungan dan tekanan
5. Menolong pengecutan otot dan saraf
6. Bcomplex anti stress
.

Rupa- rupanya sakit kepala ni sebenarnya tanda-tanda kita kekurangan kalsium.
.

Jadi kepada rakan-rakan saya yang sakit kepala atau migrain yang teruk saya galakan anda cuba la set migrain shaklee ini. Insha Allah anda akan terus jatuh cinta...

.




CARA UNTUK BELI VITAMIN INI.

1.Boleh membuat pembelian terus dengan shaklee tanpa melalui pengedar,Cara mudah Klik,bayar dan tunggu abang posmen hantar dialamat anda tetapkan.


Image result for beli sekarang icon

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi mengenai set mana yang bersesuaian dan tepat untuk anda,tips serta cara pengambilan yang betul hanya apabila anda membuat pembelian melalui saya.Penghantaran sekitar KPJ Hospital bandar Perda,Bukit Minyak dan Seberan Perai.

Cik Azza
Email : azl1za@yahoo.com
Call,SMS,Whatsapp : 01132045363.

Comments