UNTUK WANITA YANG NAMPAK LEBIH TUA DARIPADA SEBENARNYA.



Related image

Bila sebut saja mengenai umur siapa paling takut wanita ataupun lelaki??
mesti lah wanita kan walaupun pasangan mereka 10 tahun lebih tua dari mereka..Betul tak???Haaaa tak nak mengaku la tu ye..

Normal la umur dah meningkat mesti la nampak tua..nie antara ayat penyedap hati..sebabnya cik azza pun pernah guna ayat nie tau..hihihi
Bila usia kita meningkat kolagen dalam badan akan hilang dan akan menampakkan wajah kita lebih tua daripada usia kita,terutamanya kaum wanita.

Ok TAK PERCAYA KAN?..Cuba tengok pasangan yang berkahwin dalam usia yang sama memang akan nampak ketara walaupun wajah nampak muka tetapi kedut diwajah sudah semakin jelas.Itulah realitinya ...mungkin boleh menutup semua itu dengan solekan tetapi sampai bila?Bila cuci muka kan nampak juga semua garisan itu kan dan wajah yang tua akan kelihatan.

AGAKNYA KENAPA YE?

  1. Tekanan ditempat kerja dan juga rumah
  2. Tak bersenam
  3. Kerap dan suka makanan segera.
  4. Tidur lewat dan tidak menentu waktu.
  5. Tak suka makan jamu /Suppliment
  6. Tak berpantang dengan cara yang betul.
  7. Sembelit dan susah buang air besar.
  8. Banyak berfikir.
  9. Suka makan pada lewat malam.
  10. Banyak mengamalkan minuman berkefian
  11. Tidak suka makan buah buahan
  12. Jarang sedekahkan senyuman manis anda.
  13. Cepat marah dan kerap berkerut.
  14. Suka pakai mekap tetapi tidak mencuci dengan cara dan mengunakan pencuci yang sempurna.
  15. Paling penting MALAS SOLAT semua orang tahu kan wudhu NUR dan pembersih wajah yang paling berkesan.
Selain daripada itu gantikan kolagen wajah anda yang telah hilang.

Image result for testimoni kolagen shaklee






Related image



wajah cantik, halus, mulus dan gebu dengan collagen powder shaklee







Image result for testimoni kolagen shaklee


Zaman lanie berlambak kolagen dalam pasaran kita macam-macam ada tunggu kita je buat pilihan yang tepat ada yang sekotak rm 15 ringgit,kita nie asal sebut je kolagen murah semua nak bedal je kan..AWAS ye fikir balik agak-agak kolagen yang kita beli itu ada ujian klinikal atau tidak.Jangan terlalu mengejar kecantikan sampai lupa kesengsaraan bakal kita tanggung lebih dari sepatutnya.

Semua wanita nak cantik kan tak kisah lah bagaimana cara sekali pun antara rajin dengan tidak je..
Jangan satu hari nanti orang cakap dah hendak berak baru nak korek lubang dah tak sempat dah kan.

Collagen sangat perlu untuk tubuh badan kita bagi mengekalkan keremajaan kulit dan tidak nampak tua sebelum usia. Memandangkan wanita lebih nampak berumur dari lelaki, apakata tindakan yang perlu diambil oleh kita adalah meningkatkan collagen dalam badan supaya nampak sihat kekal cergas dan bertenaga dengan penampilan anggun menawan.

Ia boleh ditingkatkan dengan pengambilan tambahan makanan tambahan kolagen bagi meningkatkan tahap kolegen dalam tubuh badan kita. Dari usia muda inilah kita kena membuat penjagaan kcantikan wajah dengan Collagen Powder Shaklee.


Image result for testimoni kolagen shaklee



Macam mana rasa teruja tak?sekarang pilihan ditangan kita sendiri tau..Tak payah nak habiskan duit cucuk kiri cucuk kanan takut kejap lagi tak tercucuk kita..
Jom kita amalkan penjagan kecantikan secara semulajdi dan selamat.Insyallah.

Kalau anda berminat untuk tidak tua sebelum usia cepat-cepat klik Kolagen dibawah dan terus sampai didepan pintu anda.

MUDAH,JIMAT DAN SELF SERVICE!!!


Image result for testimoni kolagen shaklee


PENGEDAR SHAKLEE SEBERANG PERAI,BANDAR PERDA.
SMS/WHATSAPP :01132045363
FACEBOOK : Suteraazyra
FB PAGE : DUNIA CANTIK
EMAIL : azl1za@yahoo.com

Comments