DERITA ANAK SEMBELIT MEMBUAT AKU MENGENALI SHAKLEE.

Cik azza sendiri tidak tahu mana nak mula bercerita mengenai pengalaman cik azza sendiri,antara semua cerita pengalaman pertama adalah susah sangat cik azza lupa,bila teringat rasa nak menagis je.

Kalau nak di ikutkan cik azza dah lama mendengar cerita dan nama shaklee tapi hati nie ketegaq(org kedah kata) menolak semua kebaikan shaklee.

Related image


Dan hendak dijadikan cerita anak sulung cik azza waktu itu dalam 1 tahun lebih mengalami kesukaran buang air besar yang amat susah,sumpah cik azza derita tengok dia teran nak membuang,bayangkan dalam umur macam tu apa yang dia tahu selain menangis.

Tiap kali nak membuang peluh satu badan,punggung luka berdarah, allah memang tak sanggup tengok dia macam tu.

Kalau korang cakap bawa la pergi hospital semua hospital pergi last2 bagi ubat yang sama,ubat bontot..Kesian kot asyik nak sumbat je memang taik keluar tapi cirit birit la.Maksudnya dia tak keluar semua tapi hanya keluar bahagian hujung sahaja.

"Eleh bawak la klinik swasta" siapa cakap tak bawa sayang dah la waktu tu anak baru sorang mau tak risau beratus kena sanggup ambil ubat tetap sama.

Nak dijadikan cerita sampai cik azza pergi satu klinik nie,doktor sendiri masuk dalam tandas,korek taik keluar sebabnya nie dah kali ke dua pergi tapi tetap sama.

Dipendekan cerita satu hari cik azza dengan suami menghantar adik balik rumah sewa beliau dan dalam perjalanan cik azza terpandang satu banner shaklee dekat rumah teres,apa lagi terus ambil no telefon yang ada dan esoknya telefon.Itupun lepas cik azza google apa yang sesuai dengan anak cik azza Vitamin pertama cik azza ambil adalah MEALSHAKE.

Alhamdulilah lepas col dan confirm order terus cik azza dan suami pergi ambil dekat rumah orang dia pun baik je.

Balik je terus cik azza bancuh dalam botol dia,seminggu pertama anak cik azza jadi cirit birit tau,kesian sangat luka lagi bontot dia..huhuhu

Tapi hati ibu kan terus tawakkal dan anggap ini mungkin kesan atau dia tengah proses najis yg lama dalam masa sama pastikan air dalam badan anak cukup je sebab dia dan cirit birit nanti tak cukup air akan buat dia lemah.

Selepas  dari tu alhamdulilah dia dah tak sembelit lagi sampai sekarang dah 6 tahun dah.Hanya allah sahaja dapat balas semua ini.

Dan lepas dari pengalaman itu la membuat cik azza berubah hati dan terus daftar sebagai pengedar Shaklee Pulau Pinang.

Tujuanya hanya satu membantu mereka yang hendak dibantu.

Cik azza Adalah Pengedar Shaklee Pulau Pinang

Jika anda ada masalah seperti cik azza wasap lah cik azza ok.

Selain daripada itu cik azza akan berkongsi dengan anda mengenai vitamin lain yang cik azza ambil.


CARI CIK AZZA?

Whatsapp : 01132045363
FB Page : Dunia Cantik
SID 1217675


Comments