KENAPA PERLU PILIH OMEGA GUARD SHAKLEE APA BEZANYA?

Related image


Bila bercakap mengenai minyak ikan apa dalam fikiran korang?Haaaaa minyak ikan goreng!!!!!!
Itu memang la sedap kerap makan kanser mendapat ada faham..hihi

Memandangkan bulan januari ini ada promosi Omega Guard apa kata jom singgah sat rumah ke dua cik azza nie tengok la apa yang patut kalau nak pesan apa-apa nanti boleh roger.

Cik azza bercerita secara ringkas okeh,untuk entry lain cik azza akan bercerita panjang lebar sampai la korang malas hendak scroll ke bawah.

Tetapi secara ringkas pun cik azza harap korang faham ye,kalau tidak kenapa masih terus baca sekarang kan.


Ramai orang tanya apa beza Omega Guard Shaklee dengan Omega yang lain?
Jom tengok bawah ni ⬇️


Apa yang membezakan Omega Guard Shaklee dengan minyak ikan lain di pasaran? 
  • Minyak Omega-3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari laut dalam dan berair sejuk(sardin,mackerel,herring dan anchovies).
  • Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang ,engandungi toksik.
  • Omega-3 dalam Omega Guard Shaklee 3 kali lebih tumoat dari minyak hati ikan.
  • Omega Guard shaklee adalah satu-satunya minyak ikan omega-3 paling tulen lemhkap dengan 7 asid lemak omega-3 semulajadi termasuk EPA dan DHA.
  • Sebiji kapsul omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan DHA.
  • Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini

•••Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrak omega3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.
Banyak lagi kebaikan dan kelebihan Omega Guard yg kita wajib tahu..

Siapa Perlukan Supplement OmegaGuard Shaklee?
1. Ibu Mengandung
  • Membantu perkembangan otak bayi semasa di dalam kandungan
  • Mengurangkan kelahiran bayi pra-matang (premature)
  • Membantu mengurangkan alahan bayi selepas bayi dilahirkan
  • Membantu mengawal stress semasa berpantang
2. Ibu Menyusu
  • Membantu perkembangan otak anak
  • Meningkatkan pembentukan imun sistem anak
  • Membantu si ibu kurus sambil pengeluaran  susu tetap melimpah ruah
3. Kanak-Kanak
  • Membantu perkembangan otak
  • Meningkatkan imun sistem badan
  • Mencegah penyakit jenis alahan seperti asma, eczema, selsema, dan lain-lain
4. Orang Yang Nak Kurus
  • Membantu ‘mencuci’ lemak-lemak di dalam badan
  • Meningkatkan metabolisma badan seterusnya meningkatkan kadar pembakaran lemak
  • Merangsang penghasilan hormon Leptine yang mengekang selera makan & menggalakkan pembakaran lemak
5. Mereka Yang Nak Sihat
  • Meningkatkan kepekaan & daya ingatan
  • Memelihara dari penyakit berkaitan jantung, obesiti, kencing manis dan macam-macam lagi
  • Menjaga kesihatan sendi
 Testimoni Khas OmegaGuard Shaklee
















Nampak kan perbezaan Omega Guard shaklee dengan yang lain,kena ingat ye beza MINYAK IKAN dan MINYAK HATI IKAN faham betul-betul.

Banyak lagi khasiat Omega Guard jika kita sendiri rasa memang akan dapat merasainya dengan sendiri
Memang seronok sangat tengok anak-anak sihat bila amalkan Omega Guard.

Cik azza bercerita kerana cik azza mempunyai anak istimewa dan memang kerap demam,selsema,kalau dia sakit memang cik azza dengan suami akan susah hati.Alhamdulilah lepas mengamalkan Omega dia jarang sakit-sakit.Walaupun pada pemulaanya dia memang susah makan lama-lama bila dah terbiasa dia sendiri akan ambil.

Rasai sendiri pasti akan jatuh cinta berkali kali.Insyallah.

CARI CIK AZZA?

Whatsapp : 01132045363
FB Page : Dunia Cantik
SID 1217675

Comments