Skip to main content

CARA LAMBATKAN PENUAAN DAN HILANGKAN PARUT KAWAH DIMUKA DENGAN BERKESAN.

Bila usia semakin meningkat siapa yang paling runsing kalau bukan wanita,memang la siapa suka nampak tua dari usia kan,semua wanita akan tersenyum lebar kalau orang puji wahhhh cantiknya,"Kak umur berapa?"Nampak muda la..Wehhh cik azza pun suka wei orang puji macam nie.
Kalau boleh wanita ingin sentiasa nampak muda je,kulit sentiasa tegang,halus dan cerah.Namun dah menjadi hukum dan putaran alam umur sentiasa meningkat tidak akan mungkin sesiapa pun memiliki usia yang sentiasa muda.Usia tua terpaksa juga dihadapi.
Tetapi sebagai wanita mereka akan sentiasa ingin nampak cantik,dan mereka akan berusaha agar sentiasa nempak segar,berseri tidak nampak kedut dekat muka,kalau boleh nak muka sentiasa bersih je.
Pada zaman sekarang terlalu banyak lambakan Krim kilo pasaran,terlalu banyak klinik-klinik yang tidak diiktiraf semua ingin memancing wanita yang ghairah dalam kecantikan tanpa mereka memikirkan kesan jangka panjang.Semua ini berlaku kebanyakan kepada wanita meningkat 35-40an.Rawatan penuaan adalah rawatan yang menjadi pilihan ramai wanita masa kini.
Bagi wanita yang masih mencari dan tercari cari skin care yang menjamin keberkesanan yang memang dah terbukti tanpa mengunakan Model-model yang memang dah cantik.

Youth Skin Care - Terbukti Secara Klinikal Membuat Anda 10 Tahun Lebih Muda.

Ia SELAMAT dan BERKESAN 💓

Youth Skin Care yang baru dilancarkan oleh Shaklee telah mengambil masa selama 8 tahun penyelidikan. Dan ianya mempunyai 8 paten dan paten-diproses.

Bagaimana Shaklee membuktikan bahawa kulit kita sememangnya menjadi lebih muda?

Dihasilkan secara klinikal oleh pakar kulit bertaraf dunia, Indeks Usia Kulit mengukur tanda-tanda penuaan kulit dengan data klinikal yang berasaskan fakta.

Shaklee telah membuktikan bahawa kita tidak perlu mengorbankan keselamatan dan ketulenan untuk keberkesanannya.

Produk-produk Youth Shaklee adalah.

🍒100% vegan
🍒Hipoalergenik
🍒Non Comedogenic
🍒Diuji oleh ahli dermatologi
🍒Diuji oleh ahli oftalmologi
🍒dan bebas dari 1500 bahan kimia berbahaya dan bahan-bahan yang boleh dipersoal.

Apa keputusan klinikal Youth?

🔥💯 Wanita telah dibuktikan secara klinikal memiliki kulit yang kelihatan lebih muda

🔥20/30 daripada wanita telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad lebih muda.

Masih menunggu?Masih mencari produk lain?Jangan menyesal kalau terlepas harga promo ye.

Jom tengok testimonial dibawah agak-agak anda masih berfikir lagi ke tidak.


Bukan mengunakan gambar edit ataupun kamera yang mahal ye


Say no 360 okeh.



YOUTH SKINCARE

.
Set ini terdiri daripada 7 produk berikut
.
1. LUMINOUS GEL OIL CLEANSER
.
Pembersih pH seimbang TANPA Sabun 3-dalam-1, pembersih ini membasuh lembut, membersihkan & mempersiapkan kulit kita untuk produk youth yang lain.
.
2. PERFECTING SKIN TONER
.
Mengelupas, menghidrat dan menyuburkan kulit kita.
.
3. YOUTH ACTIVATING SERUM
.
Produk ini mesti ada dalam senarai wajib skincare kita.
.
Toner ini mempunyai teknologi yang telah dipatent iaitu Kompleks Pengaktifan Belia Shaklee
.
Yang mempunyai 10 x bahan aktif untuk memperbaharui kulit pada tahap sel.
.
Hasilnya, kulit kita akan menyokong pengeluaran kolagen & menjadikan sel-sel kulit berfungsi lebih muda.
.
4. AGE DEFENSE MINERAL MOISTURIZER SPF 30

Krim pelembap ini menghasilkan perlindungan dari sinaran SPF 30 UVA / UVB matahari & melindungi juga untuk kulit kita daripada pencemaran alam sekitar
.
Wow. Perlindungan 2 dalam 1
.
Tanpa bahan kimia.
.
Hanya bahan semulajadi
.
Krim pelindung matahari ini dihasilkan dari bahan semulajadi & biopolimer dari hidupan laut

5. ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM .
Krim malam  yang baru ini menghidrat & melembutkan kulit kita hingga jauh ke dalam kulit.
.
Dan menyokong proses pembaharuan kulit semasa kita tidur.
.
Adunan ramuan botani proprietari Shaklee akan membantu pengeluaran kolagen & elastin untuk menjadikan kulit kelihatan lebih muda, licin,lebih bercahaya.
.
6. RADIANCE C + E CAPSULES
.
Vitamin C 20% tulen memulihkan sinaran kulit sihat dengan mengurangkan bintik-bintik pada kulit di sebabkan penuaan. Ini juga akan melicinkan tekstur kulit & mencerahkan warna kulit.
.
Kapsul adalah berasaskan tumbuhan, biodegradable & tidak menggunakan pengawet. .

7. BB CREAM
.
Balsem kecantikan pelbagai fungsi 5 dalam 1 ini menyediakan lapisan menyempurnakan rupa & tekstur kulit kita.
.
Tak cukup dengan itu, BB cream ini juga akan membetulkan, menghidrat, menyuburkan & melindungi.

Image result for skincare shaklee









Image result for order sekarang

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar  Bandar Perda, Bukit Minyak, .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seberang Perai dan kawasan sekitar yang dipersetujui.

Bergantung kepada masa dan juga keadaan yang telah dipersetujui bersama.

I'am SHAKLEE Indenpendant Distributor
Azzatulazirah
Whatsapp :01132045363
SID : 1290815
Fan Page : Dunia Cantik
IG: @cintahati_shaklee
Face Book : Sutera azyra.

Comments