SEBUAH PERSAHABATAN-CIK AZZA POT PET



Dalam hidup ini, sukar untuk kita mencari seorang sahabat yang dapat terima baik buruk kita. Seorang sahabat yang mampu untuk bersama dengan kita masa susah dan senang. Sebabnya, kita tak mampu untuk berfikir apa yang ada dalam fikiran dan hati seseorang itu. 

Walaupun  seorang ibu sekalipun, dia tidak mampu untuk membaca apa yang difikirkan oleh anaknya walaupun dia yang melahirkan anaknya tersebut.

Satu hari nanti, bila korang telah menemukan seorang sahabat sejati. Maka jagalah diri dia dengan sebaik-baiknya kerana mungkin satu hari nanti, korang takkan menemukan lagi seorang lagi sahabat sepertinya. Sahabat sejati takkan sanggup menggadaikan persahabatanya semata-mata kerana cinta dan duit. Selalu korang tengok dalam filem-filem melayu, seorang sahabt sejati lebih sanggup memendamkan perasaan daripada melukakan hati kawannya tersebut.

Bagi cik azza, tiada satu tips pun yang mampu menolong korang mendapatkan seorang sahabat sejati. Ia datang secara tiba-tiba, dan ia akan kekal selama-lamanya. Berbahagilah korang bila korang sudah mampu menyedarinya. 


Ku Ril dengan Cik sue
Depa kalau selpie...emmm






















Susah nak gambarkan erti sebuah persahabatan,cik azza sendiri terfikir selama bersama mereka jarang berfikir erti berpisah.
mereka sahabat yang kadang-kadang menyakitkan hati,kuat sentap,kuat merajuk kadang-kadang sampai menangis..Tapi semua tu sekejap je..lepas je sehari lepas cik sue buat nasi lemak ke?mee goreng ke terus baik..hahahahah.

Awat cik azza tiba-tiba dok feeling emosi semacam nie..hahahaha
saja je la nak abadikan semua ini dalam cerita cik azza..nanti semua pakat2 dah kahwin susah nak feeling2 pulak..hihihihi..Oppppssss dalam geng sentap cik azza ada bujang,dah kahwin ada juga terlajak  bujang..hehehehe..jangan mara derrrrr..



Ku ril dengan cik nani

Kenduri time..
Ingat pakwe la 2..hahaha

Cik azza dengan bujang2 terlajak..hihi










 Tu diaaa eh berterabuq gambaq depa nie.hahahah..macam mana keadaan gambaq macam itu la kami nak buat keputusan untuk sesuatu..gila, bising last2 satu pun tak jadi..hahahaha

Tahu tak dekat sini apa yang cik azza respect sangat dekat mamat2 dalam gambar nie..Bila break time depa sanggup tunggu minah2 lambat nie semua keluar,walaupun mulut semua macam puaka bernanah taik telinga dengar depa berleter..Susah nak cari laki2 yang sanggup sabar dengan kerenah perempuan,bukan seorang tau 2,3 orang nak kena tunggu,,hahahaha.


UNTUK KAMU SAHABATKU..
Selalu ada waktu untuk kita
Selalu ada cara untuk kita
Selalu ada harapan untuk kita
Namun…
Adakah waktu untuk teman kita?
Adakah cara agar boleh kembali bersama mereka?
Adakah keinginan kita sejalan dengan pemikiran mereka?
Pasti ada segala saat kita bersama
Pasti ada cerita di dalam senda tawa
Pasti ada sejarah dalam suka dan duka
............................................

KITA SELALU BERSAMA
Sedih, sunyi, senda, tawa kita lewati bersama
Kemanapun bagai tali yang telah diikat kuat, yang tak dapat dilepas
Kau hibur aku disaat gundah dan kuhibur kau disaat kau memerlukan
Kita saling melengkapi satu sama lain
Tapi berbeza
Berbeza pada saat itu
Pada saat waktu tak berpihak kepada kita
Kau dan aku terpisah
Dan akhirnya,
Akhirnya kau meninggalkan aku dengan tubuh bayangmu
Bayangmu yang tak tahu dimana tubuhnya
Yang sekarang sudah tak mempunyai hati dan perasaan
Seperti bukan lagi sahabatku.


Hargailah sebuah persahabatan jangan biarkan ia tenggelam..
http://azzaazyra.blogspot.my

Comments

Popular posts from this blog

PERLU KE UJIAN PAP SMEAR UNTUK WANITA ? ATAU SAJA UNTUK MENAKUTKAN.

TANDA BATU MERIYAN JATUH-CIK AZZA POT PET.

RAWAT DEMAM DENGGI-CIK AZZA POT PET.