DULU MACAM MAK CIK -MAK CIK SEKARANG MUKA PERAWAN - CIK AZZA POT PET.





ASSALAMUALAIKUM..

Related image

"Cantiknya tengok cik azza sekarang"

"Muka nampak ceria je"

hehehe bila je dengar macam nie alamak tersenyum simpul je..hihihi

kembang sepadang..hahaha..Percaya ke tidak wanita takut tua??

memang la umur tak boleh undur tapi "cantik boleh beli tapi usia sentiasa disamping kita kan??

Bila umur dah meningkat dekat muka pun macam-macam mula berubah antaranya jerawat,jeragat,kedut2 dekat muka semua berkerut2 dah..

Tapi jangan la risau zaman sekarang bermacam-macam kaedah boleh membantu dalam masalah kecantikan..Tak percaya?



Image result for kedut muka



Kenali saya vivix.

.
Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia! Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari penyakit kanser!

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. 


Saya anti Penuaan


Vivix Shaklee merupakan supplement ANTI PENUAAN yang terbaik di dunia. Vivix berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. .
Untuk yang masih tak tahu kebaikan VIVIX, meh Lisa nak share dengan anda semua:
.
❤ Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel
.
❤ Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya
.
❤ Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE
.
❤ Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)
.
Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan? ➡ Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.

Antara kebaikan lain Vivix :
.
🌸 Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan
🌸 Memelihara keseluruhan kesihatan
🌸 Anti oksida yang sangat baik - awet muda
🌸 Membantu anda merasa lebih bertenaga
🌸 Mengurangkan risiko kanser
🌸 Membantu pesakit diabetic
🌸 Menguatkan sistem imun


Image result for Akhbar harian kesihatan




Jom tengok apa lagi saya boleh bantu?



Vivix ia mengandungi resveratrol. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.



Apakah itu Resveratrol?

Resveratrol adalah sebatian kimia yang terdapat dalam tumbuh-tumbuhan tertentu. Ia dipanggil phytoalexin kerana tumbuh-tumbuhan semulajadi menghasilkan pelbagai bahan antibiotik terhadap bakteria dan kulat. Tumbuh-tumbuhan yang mengandungi resveratrol yang terkandung dalam kulit anggur merah dan biji, raspberi, mulberries, beri biru dan cranberry. Resveratrol juga boleh didapati dalam kacang, pokok pain tertentu dan kilang knotweed Jepun.

• Antioksidan yang kuat,
• Anti-inflamasi
• Anti-kanser

Satu hidangan Vivix™ mengandungi sama banyak resveratrol yang terdapat dalam 100 gelas wain merah. Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).




 Vivix bukan sahaja untuk kecantikan semata-mata tetapi juga untuk penyakit kronik seperti kanser.Insyallah






Kebaikan dan  kelebihan Vivix Shaklee

1- Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan

2- Memelihara keseluruhan kesihatan 

3-Mengurangkan sakit sendi dan pelbagai risiko penyakit merbahaya.

4- Anti oksida yang sangat baik – awet muda, menghilangkan kedutan, 
melembut serta mencantikkan kulit

5- Membantu anda merasa lebih bertenaga – memberi rasa fresh sepanjang hari!

6- Mengurangkan risiko kanser

7- Mengurangkan komplikasi penyakit diabetis

8- Menguatkan sistem imun

9- Membantu berhenti merokok!

10- Mengurangkan berat badan



Jom kita belanja sikit nak cantik kan.



[JERAWAT BATU HILANG SELEPAS AMALKAN VIVIX]
.

Assalamualaikum..Hai.. Saya Sarah..berumur 33 tahun. Sebelum ni saya pernah mengalami masalah kulit muka yang agak teruk. Muka saya jenis muka yang berminyak. Jadi, jerawat senang sangat tumbuh dan kadang-kadang bernanah seperti jerawat batu. Boleh dikatakan hari-hari ada je jerawat baru menyebabkan muka saya penuh dengan bekas-bekas jerawat terutama di bahagian pipi.
.

Kulit saya sangat sensitif pada pencuci muka terutama yang mengandungi alkohol dan bahan kimia kerana ia menyebabkan kulit saya bertambah kering. Disebabkan itu, saya tak pakai langsung mana-mana pencuci muka.
.
3 tahun yang lepas saya mula mengamalkan Vivix. Vivix ni produk Anti Penuaan dan Antioksidan. Saya jadi teruja nak cuba sebab fungsi Vivix nie sendiri yang membantu memperbaiki sel DNA kita. Bila sel kita sihat InsyaAllah kulit kita juga akan sihat.
.
Baru-baru nie saya perbaharui passport saya. Memang agak terkejut bila dibandingkan dengan gambar passport saya 2 tahun lepas. Sangat-sangat berbeza. Muka makin licin dan paling tak sangka gambar passport lama saya memang nampak macam muka makcik-makcik. Tapi gambar terbaru saya nampak kelihatan lebih muda sedikit.
.
Sekarang, saya dah pun berani memakai pencuci muka kerana kulit muka dah semakin baik. Kulit dah tak berminyak macam dulu, jerawat dah jarang-jarang tumbuh dan bekas jerawat dah pudar.
.
Nasihat saya pada kawan-kawan yang ada masalah kulit muka, dah pakai dan consume macam-macam produk, tapi masih tak berkesan, cuba rawat sel-sel badan dengan Vivix ni konsisten selama 3 tahun. Insya Allah masalah kulit muka kawan-kawan akan dapat di atasi.

***********************************
Jangan tunggu lama-lama nanti penuh kedut dekat muka..hehehe,Insyallah ada duit tanpa kecantikan luar dalam pun strees juga nanti kan..

CARA ORDER VIVIX SHAKLEE


Cara 1 - Anda boleh terus KLIK DISINI  ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan

Cara 2 - Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Bukit Mertajam, Bandar Perda, Seberang Perai, Bukit Minyak,KPJ Hospital Penang .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seberang Perai,Bandar Perda, Bukit Mertajam,Bukit Mertajam.


Cik azza
Email: azl1za@yahoo.com
Call/SMS/WhatsApp: 0113205363
01132045363
Previous
Next Post »